Wednesday, October 31, 2007

So........Here we go...

Βαριέμαι και η βαρεμάρα δεν είναι καλός σύμβουλος, στερεύει τη φαντασία και κοιμίζει και αυτόν τον υποτιπόδη εγκέφαλο που έχω... Όπως και να χει,μια και έπεσα καταλάθος πάνω στο site μου (έλεος,τί λέω πάλι?? Ας με μαζέψει κάποιος- Προτιμώ τη φιλοζωική), είπα να γράψω μπας και περάσει η αναθεματισμένη η ώρα...Θα πω λίγο από όλα...
Η βέβηλη, άσπλαχνη μάνα μου με ανάγκασε να αποχωριστώ μια από τις πλέον μεγάλες μου αγάπες,τον ερωτά μου...Το κρεβάτι μου... Πόσα όνειρα,πόσες ατέλειωτες ώρες ύπνου (για τους μη μυημένους να πω ενδεικτικά οτι όταν δεν έχω φροντιστήριο, μπορεί να κοιμηθώ και 16 ώρες...) έχω να θυμάμαι? Και τώρα θα το αποχωριστώ για πάντα,για ένα καινούριο, αφιλόξενο ('sηif')....
Επίσης,έχω την άποψη ότι οι φίλοι μου με θεωρούν τον Νο1 βλάκα πανελληνίως (δεν λέω παγκοσμίως γιατί αυτή τη θέση τη διεκδικεί ο Bush-που 'σαι ρε Νεφέλη να μας τα πεις!???)
Δεν θα επεκταθώ για να μην καρφωθώ....hihihihihihihih
Γενέθλια λοιπόν... Το Σάββατο κλείνω επιτέλους και επίσημα τα 16! Καιρός ήταν... Αντε, θέλω να δω τί δώρο θα κάνω στον εαυτό μου...(γιατί μην ξεχνιόμαστε,όλοι μου οι φίλοι εκτός από ένα- δύο δεν θα μπορούν να έρθουν...)Άρα φέτος θα κάνω εγώ δώρο στον εαυτό μου...
Καμιά ιδέα???
Επίσης, θέλω να πω ένα μπράβο στους 2 φίλους που "τακίμιασαν" μετά από τη δικη μου (καταστροφική) παρέμβαση... Και να κλείσω το άρθρο λέγοντας περαστικά στον Κωστα που δεν είναι στα καλύτερα του τώρα τελευταία με όσα περνάει...Και να του θυμίσω ότι είμαι δίπλα του όπως πάντα!
Άντε,τέλος,πάλι πολλά έγραψα!!....

3 comments:

Virgil said...

xaxa,poioi 8ewreis oti se 8ewroun blaka??Tespa,oso gia mena,pernaw "krisis" downarismatos alla dn einai tpt to sobaro...I ygeia m dn mporei na me ri3ei...apla na me "epibradynei" ligo...Deixnw opws panta ypomoni se ayto to 8ema(dn ennow pws einai to mono) k panta sarkazomai px me tous giatrous p vlepw arketa syxna k me ton fisiko8erapeyti m...
K panta 3erw pws se exw dipla m...Apla ena "diabolaki" mesa m "kleinei" ta "fwta" k dn vlepw kanenan dipla m...

Angels and devils said...

hihi...katastrofikotath parembash alla ok!8a m perasei..loipon dn eisai blakas k 8a er8w st gene8lia s...ara eisai pl tuxerh..xaxaxaxaxa!!n p k egw perastika stn mao mas!!!

Virgil said...

o mao "sas" dn 3erei ti sto diaolo exei...Kala apo ygeia paw "teleia",dn mporw na pw...Kata ta alla omws,teleia...Prospa8w panta na eimai 8etikos...