Tuesday, February 12, 2008

Come as you are (Cobain)

Το είπε ένας φίλος και με έβαλε σε σκέψεις, το τραγούδησε ο Cobain (άσχετο που μετά αυτοκτόνησε) και τώρα εγώ (τιριτιτιτι) το κάνω ποστ. Αλλά με τον δικό μου τρόπο. Θέτω λοιπόν το (x/2- 4a) ως ψ, αλλά παράλληλα θέτω και ένα ερώτημα (όχι πως θα λυθεί η εξίσωση που με ταλανίζει από χθες!!) "Αξίζει να αλλάξουμε για κάποιον"??
Σήμερα άκουσα τηλεφωνικά τι συνέβει στις φίλες μου (έκτροπα δηλαδή) και εγώ δεν ήμουν εκεί (τις αρρώστιες μου μέσα!) και νιώθω άσχημα γιατί δεν μπορούσα να βοηθήσω ούτε τον μπαστακάκο μου (Έφη) πριν σφαχτεί με την De Vile, ούτε την Ηλέκτρα, της οποίας η υπόθεση είναι κατάτι σημαντικότερη... Βέβαια δεν ήταν επιλογή μου, αφού δεν με αφήνουν να το κουνήσω από το σπίτι, αλλά ήθελα να είμαι εκεί! Θα είχα και παρέα!! Τώρα τελευταία ειδικά είμαι συνέχεια μόνη μου, στη σκέψη κυρίως, αφού τελικά συνειδητοποίησα ότι λίγο νοιάζει τον κόσμο η ύπαρξή μου (τόσες μέρες άρρωστη, ελάχιστοι ξέρουν τι ακριβώς έχω, ακόμα πιο ελάχιστοι ενδιαφέρονται και κανείς δεν μου μιλάει αν δεν προσπαθήσω να τον βρω εγώ!~~φίλοι σου λέει μετά!) Γι΄αυτό και εγώ είμαι off, πάω πίσω στο κρεβάτι μου και σε αυτό το περίεργο πράσινο υργό που κάνει "μπλουρπ" -"μπλουρπ" !!

7 comments:

Virgil said...

Hmm....t na pw?Niw8w "off" apo to olo 8ema...Oso gia ayto sto telos,exeis dikio :(....
Pantws,dn 3erw kamia ypo8esi,oute tin kyria Cruela oute me exete systisei stin Hlektra(8a sas krataw moutra gia enan xrono gia ayto)....Ante!

VampireHeart said...

Ooooops!! dn s thn gwrisa thn Electric?? SooooOz!! 8a s th susthsw otan edeh8ei kapoios apo tous 2 na paei sto sxoleioooo! Thn DeVile thn 3ereis, s ebale ba8mous kiolas...

P.S. panta exw dikio egw!! ;P

Virgil said...
This comment has been removed by the author.
Virgil said...

Mmmmm,krataw moutra......Eipe kaneis pws dn exeis dikio?(gmwto,oles simera ayto m lete oi 8ewritikes e?xixixi)
K dn yparxei soz...mono soψ

Virgil said...

'snif'...a,k 3exasa na pw oti sas krataw moutra epeidi dn me gnwrisate me tin kopela me ta toso wraia matia...paei,eiste oles sas kakes....Ouaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!'Snif'

thanasis said...

poia einai h DeVile ?
pote arrwsthses?
arrwstenoun ta "palikaria" san kai sena?
eiste files me thn electra?
polles aporeies exw kati exw xasei



kwsta ontws exei polli wraia matia kai t ennow alla einai kapws apomakrj kai fainete kalo koritsi

allo ena 8uma sou

Virgil said...

8yma m??T ennoeis re?:P