Monday, May 12, 2008

Οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε...

Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
δεν θα 'μαι εδώ για κανέναν
Μην έρθεις απόψε την σιωπή μου να δεις
θα γράφω τραγούδια θλιμμένα
Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
Να ζω τ' όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως κι από δάκρυ
Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
Να ζω τ' όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως κι από δάκρυ

[Εδώ] Στον κόσμο μου θέλω να ζήσω
[εδώ] το φόβο μου πίσω ν' αφήσω[
βροχή] η σκέψη μας πάλι να σβήσει
[σιωπή] ο ήλιος ποτέ δεν θα δύσει
[ξανά] ν' αγγίζω το φως στο σκοτάδι
[φωτιά] να καίει το φιλί κάθε βράδυ
[εδώ] στου ονείρου το φως να γυρνάμε
[εδώ] οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε

Μην έρθεις απόψε δεν θέλω να δω
δεν θέλω να κλάψω για σένα
Φεύγω σε λίγο μακριά να σωθώ
δεν θα' μαι εδώ για κανένα
Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
Να ζω τ' όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως κι από δάκρυ
Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
Να ζω τ' όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως κι από δάκρυ

[Εδώ] Στον κόσμο μου θέλω να ζήσω
[εδώ] το φόβο μου πίσω ν' αφήσω
[βροχή] τις σκέψεις μας πάλι να σβήσει
[σιωπή] ο ήλιος ποτέ δεν θα δύσει
[ξανά] ν' αγγίζω το φως στο σκοτάδι
[φωτιά] να καίει το φιλί κάθε βράδυ
[εδώ] στου ονείρου το φως να γυρνάμε
[εδώ] οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε

Γιατί δεν ξεχνάω.... (δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ??)

1 comment:

thanasis said...

polli kalo
tsekare mia ar8raki pou anebasa ... oxi gia na mn les