Saturday, August 23, 2008

Oh yes!

Κι όμως, κι όμως.... Γύρισα, γύρισα, γύρισα αγαπούλες μου! Και ένα έχω να πω: ήταν απλά ΤΕ-ΛΕΙ-Α!! Ένας μήνας διακοπές στην Εύβοια με τα μωρά μου, με τη Δήμητρα και την Έφη, μου έφτασε για να καταλάβω πως η ζωή είναι απλά ονειρεμένη! Φέτος, μετά απο 14 χρόνια διακοπών στον Άη-Γιώργη, κατάφερα όχι μόνο να μπω επιτέλους στην τεράστια παιδοπαρέα του χωριού που ως τώρα φάνταζε απρόσιτη, αλλά και να κρατήσω επαφή με όλους!!
Ξέρω πως τώρα ανήκω σε αυτούς, είναι αδέρφια μου...
Δεν θα σας ζαλίσω με λεπτομέρειες... Θα σας πω ενδεικτικά ότι γύρισα με μια βαλίτσα γεμάτη τηλέφωνα, φωτογραφίες και αναμνήσεις από εκεί και σε αντάλλαγμα άφησα πίσω την single ζωή μου...(ας όψεται η Έφη και ο "Γαμάω και Δέρνω" αδερφούλης μου ο Πάνος...)

2 comments:

Virgil said...

Welcome back to the rotting city of Athens....It's missed you;)

thanasis said...

KALES HR8ES..
KALO XEIMONA ....
ME YGEIA TA MPANIA P EKANES..