Wednesday, October 22, 2008

Αναζήτηση...

Οι αρχαίοι φιλοσοφούσαν. Έτσι, εκδικητικά, αφήσανε στις επόμενες ένα κάρο απορίες... Ποιός είμαι? Που ανήκω? Ποιος είναι ο σκοπός μου στη ζωή? Από που ξεκίνησα και που πηγαίνω?? Χίλια αναπάντητα γιατί ταλανίζουν την ανθρώπινη ύπαρξη, διότι..."ΤΙ είναι ο 'ανθρωπος??" Ένα όν με ηλίθιες απορίες, να τι είναι...
Γεννιόμαστε και πεθαίνουμε πιστεύοντας πως αυτή είναι η πρόβα μας στη ζωή, ενώ αυτή κάτω από την μυωπική μας μύτη κυλάει και φεύγει...Κυνηγάμε το άπιαστο και τελικά ξεχνάμε να ζήσουμε... Πεθαίνουμε και μένουν πράγματα μέσα μας ανείπωτα, που στην αιωνιότητα θα μένουν να μας τυραννούν! Είναι τόσο απλό να πούμε τα "θέλω" μας, τα θέλω που καταχωνιάζουμε στο συρτάρι της καρδιάς και τα κλειδώνουμε κιόλας, μην τυχόν και κυλήσουν μαζί με το αίμα...
Τί είμαι τελικά...? Είμαι μια βάρκα σε ένα ποτάμι... Τα νερά του με παρασέρνουν, με πάνε όπου αυτά θέλουν! Δεν έχω θέληση, δεν έχω δύναμη να αλλάξω τη μοίρα μου, δεν έχω γνώση... Πρέπει να μάθω να χρησιμοποιώ τα κουπιά. Αλλιώς θα χαθώ...

(Υ.Γ. αυτοκριτική κάνω...)

No comments: