Tuesday, February 17, 2009

yak!!

Σιχαίνομαι, σιχαίνομαι,σιχαίνομαι!!
Από χθες μισώ τον εαυτό μου... Όποτε αν θέλετε να με βρίσετε, τώρα έχετε την ευκαιρία...
Και μόνο που το σκέφτομαι τρέμω από φρίκη, από αηδία...
Και το εννοώ...
Το νιώθω να σέρνεται πάνω στο δέρμα μου.
Είναι σαν να αγκάλιασε ενα βρώμικο χέρι την καρδιά μου.
Σιχαίνομαι.
Εμένα...
Θα μου πεις,
γιατί?
εσυ φταις??
εγω, εγω, εγω...
Εγώ γιατί δόθηκα σε ενα τόσο λάθος άτομο...
Εγώ γιατί δεν το κατάλαβα...
Εγώ γιατί ακόμα δεν θέλω να το καταλάβω...
...και να συνεχίσω από κει που σταμάτησα...
p.s. εφάκι, επειδή μόνο εσυ θα καταλάβεις...
μη μπερδευτείς...
δε μιλάω για το Νίκο...
(_ jesus Christ, with he's cousin's ex??_)
σιχαινομαι!...

1 comment:

Virgil said...

:S ooo...ok:/ Opws e3igei o Hawking,to sympan einai apeiro....(na mn pw kai egw kamia vlakeia???)