Sunday, March 15, 2009

end of the story... =)

Όλο με proved-to-be ηλίθιους μπλέκω! Τελευταία αναφορά στον χρονικά τελευταιό, δεν ξανασχολούμαι. Δηλαδή δεν είχα σκοπο να ξανασχοληθώ γενικά, αλλά δεν μπορούσα να σας στερήσω το γέλιο!...
Σάββατο βράδυ και είμαι με Σταυρούλα και Δήμητρα σε καφετέρια στο Μαρούσι. Χτυπάει το κινητό εκατό φορές, μία η Ζίζου, μια η Έφη, μια η Γιώτα, μέχρι που εμφανίζεται το χαρακτηριστικό "nikoC". Ωχ, σκέφτομαι, τι θέλει πάλι από τη ζωή μου?
Akolou8ei to Conv...
Ν: Πάντως να ξέρεις ότι δε με στενοχώρησες που χωρίσαμε.
Χ: Α! ωραία να μην έχω και τύψεις
Ν: Δηλαδή μόνο αν στενοχωριόμουν θα ένιωθες άσχημα?
Χ: Ε, αμα εισαι ευτυχισμένος τι να κάνω? Να κλαίω?
Ν: Καλύτερα έτσι!
Χ: Αφού συμφωνούμε, τί νόημα έχει η συζήτηση? ποιο το προβλημα?
Ν: Κανένα προβλημα. Πάντως μην λες μαλακίες για μένα σε άλλους
Χ: δε συνηθίζω να μιλάω για σένα. έχω και καλύτερα θέματα
Ν: Μη μου τη λες δε σε παίρνει. Μη λες τις μαλακίες που έλεγες σε μενα και σε άλλο γκόμενο, θα σε χωρίσει αμέσως! (*σημ: εννοεί που του έλεγα ότι είμαστε μαζί για να περνάμε καλά μόνο)
Χ: Ώπα ρε που θα σε φοβηθω κιόλας. Η μεγαλύτερη μου σχέση ήταν ένα χρόνο, η δική σου είπαμε...? (1 μήνα με το ζόρι, μου το είχε πει)
Ν: 7 μήνες με μια πολυ μεγαλύτερή σου΄αλλά δεν ήθελα να σου το πω. Βούλωστο τώρα. (ναι, δεν ήθελε να μου το πει τον καλό καιρό, μου το λέει τώρα που τον χώρισα... gimme a break...)
X: ναι καλά πες το 5-6 φορές μήπως και το πιστέψεις και συ. Μας έπεισες.
Ν: Βρε άντε γαμήσου. Μη μου ξαναστείλεις, ενοχλείς. (αυτός μου έστειλε, wtf?)
X: Αυτό συνηθίζω να κάνω, για σένα το βλέπω λίγο χλωμό! Άντε γεια!!

Το τέλος ενός μεγάλου έρωτα! (εδώ γελαμε...)
και μετά σου λέει ο Μαο ότι είναι μισογύνης... Κωστή, κοίτα τι guys κυκλοφορούν και μετά πες για μας... ;)

1 comment:

Virgil said...

nai,lew gia sas giati milaw apo ti dikia mou skopia...:P
pote dn amfisbitisa oti yparxoun kai tetoioi,kai xeiroteroi....alla egw 3erw pws akoma niw8w "paido-efibos"...ti kai an ginomai 18 se ligo,dn sobareyw gia tpt...:P