Saturday, December 1, 2007

Ντύθηκα διαβολάκι

Γεννιέσαι την έχεις μητέρα (της μάνας σου...)
πηδάς στον αέρα σκας στο πάτωμα (μπαμ!)
Εκείνη σε βάζει στην κούνια (η μάνα μου;)
στα μάτια σαπούνια και γαλάκτωμα
(νιεε, με φροντίζανε μικρό, δεν έχω παράπονο...)
Σου δείχνει πως κάνει η πάπια (α πα πα πα, μου το έμαθε πρώτα η Δέσποινα)
και μοιάζει με κάποια που 'χες γκόμενα
(η μάνα μου;)Στο μέλλον με τ' άσπρα φωτάκια (το έφτιαξες...)
και με τ' αστεράκια τα φλεγόμενα (καλά το πάς...)
Μετά που σε στέλνουν σχολείο (υπέροχη συνοχή κειμένου!)
στο δίπλα θρανίο εκείνη κάθεται (η μάνα μου;)
Μικρή με τα ροζ κοκαλάκια (η μάνα μου προτιμά τα κόκκινα)
και τα ποιηματάκια που θα μάθετε (μαύρη είν η νύχτα στα βουνά)
Για να σε προσέξει ρεψίματα κάνεις (κλανιές;)
χτυπιέσαι στους δρόμους πλακώνεσαι (χτυπιέμαι ή πλακώνομαι;)
Της σπας με νεράντζια τα τζάμια (λίγα δεντράκια έχει η Αθήνα, να τα καταστρέψουμε,ε;)
κι από την ταράτσα πηδάςκαι σκοτώνεσαι (τι είν η ζωή, τι είν ο θάνατος!)
Σηκώνεσαι κι είσαι δεκάξι (εγώ και ο Λάζαρος...)
βαριέσαι στην τάξη γράφεις ποιήματα (σαν το πόσο μαλάκας είσαι;)
Το στήθος της θέλει να σπάσει (γιατί μ' αρέσουν οι γυναίκες με μεγάλα στήθη)
κυλιέται στα δάση και στα κύματα (Αθηναία, δεν παίζει να 'ναι)
Ποιος στίχος σου θα τη χωρέσει (δεν χωράς πουθενά, πουθενά!)
που θέλει να αρέσει στους ακέφαλους (καβαλάρηδες;)
Που δίνει φιλιά μες στα δόντια (Crest, λευκότερα δόντια)
κι ανοίγει τα πόδια σ' άγνωστους φαλλούς (το πουτανάκι!)
Την ψάχνεις το σκας απ' το σπίτι (η μάνα μου θα με γαμούσε...)
σε σέρνει απ' τη μύτη αυτό το βάλσαμο (εμένα; το έξυπνο πουλί)
Αυτή η μυρωδιά από γαζία (σίγουρα βλάχος είσαι!)
αυτή η τυραννία σε τραβάει ενώ (κι ας κλαίω)
Κανένας βοηθός δεν υπάρχει να πει (με παράτησαν και οι φίλοι... άστα)
τι έχεις πάθει τι σε πόνεσε (το πέσιμο από την ταράτσα!)
Κι εκείνη δεν λέει να κοιτάξει (δεν παίζει, κούκλος είμαι)
γκαζώνεις τ' αμάξι χτυπάς και σκοτώνεσαι (πάλι;;;; ζω ή πέθανα τελικά;)
Λοιπόν έχω βγάλει και δίσκο (το καταλάβαμε... δυστυχώς)
και πάλι δεν βρίσκω εκείνο που 'θελα (αυτοαναφορικότητα)
Πριν βγω στην σκηνή νοιώθω χάλια (για τα νεράτζια που θα σου πετάξουμε)
αδειάζω μπουκάλια με θολά νερά (πίνω μπύρες, πίνω μπύρες)
Μα σαν το συγκρότημα βγαίνει (είσαστε πολλοί, ε;)
μπροστά φωτισμένη εκείνη κάθεται (κι έλεγα πότε θα την αναφέρεις)
Χωρίς στα μαλλιά κοκαλάκια (φεμινίστρια είναι;)
χωρίς ποιηματάκια που θα μάθετε (πάει η μαύρη νύχτα στα βουνά;)
Περνώ την κιθάρα στο βύσμα (στο κώλο σου καλύτερα!)
με πιάνει ένα πείσμα απογειώνομαι (το Red Bull δίνει φτερά)
Αρχίζω τον πρώτο μου στίχο (να τον χαίρεσαι!)
τρυπάω τον τοίχο και σκοτώνομαι! (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!)

Παιδιά, εγώ ένα απλό copy-paste έκανα, δεν είναι δικό μου το τερατούργημα... Απλώς έλιωσα στα γέλια όταν το δίαβασα...

7 comments:

Virgil said...

To 8ymamai ayto to tragoudi....(m diafeygei o dimiourgos-aidos tou alla dn exw ore3i na to koita3w....)K episis 8ymamai apo pou to eixa ma8ei....

Apo tin xara......

VampireHeart said...

apo pou??

Virgil said...

To apantisa to erwtima ayto....Dn 8a i8ela na epanaliftw...

VampireHeart said...

nai, to 3erw... aplws m akousthke pl koufo...

Virgil said...

Tis arese o dn 8ymamai pws ton lene....I8ele na tis vrw k ena cd tou:P

cho2499 said...

xrisan8i mou, afto einai to agaphmeno mou tragoudi!! sigini8ika twra!!!!!!!!!!!!! alla mou to geloiopoihses!! ftou sou!! oxi, anta3ei, plaka kanoume!! ase, istories m afto to tragoudi....kai m ekfrazei kiolas, elpizw na katalavaineis!! filia,
ta leme

cho2499 said...

xrisan8i mou, afto einai to agaphmeno mou tragoudi!! sigini8ika twra!!!!!!!!!!!!! alla mou to geloiopoihses!! ftou sou!! oxi, anta3ei, plaka kanoume!! ase, istories m afto to tragoudi....kai m ekfrazei kiolas, elpizw na katalavaineis!! filia,
ta leme