Sunday, July 13, 2008

Vodka brinGs us toGether...

Μετά το πάρτυ....Λοιπόν, το πάρτυ γενεθλίων του αδερφούλη μου απλά τα ΈΣΠΑΣΕ!! Χρόνια πολλά ακόμα μια φορά στον μικρό μου Κωστάκη, τον πιοοοοο αγαπημένο μου male φίλο (και τον μόνο αληθινό!). Το πάρτυ του ήταν τέλειο, με πολύ τραβηγμένη μουσική (απο Pantera πάμε "στην υγειά της αχάριστης", αλλά και "καλώς σε βρήκα" και αργότερα "whola lotta love") και πολύ πολύ γαμάτα άτομα. Μακροσκελείς συζητήζεις με τον Θανάση (btw, είναι καταπληκτικό άτομο- και ας ενθουσιάζεται με τα μηνύματα των λοκατζήδων!) και τον Χρήστο και τον εορτάζοντα και τον μεθυσμένο Αλέξανδρο (καλά, αυτός είχε ξεφύγει!) και την Αριάδνη, και την Jo και τον Κωσταντίνο και τη Δήμητρα και ουφ, πολλά είπα πάλι με μια άνασα.! Ασε που ηταν λέξη και ποτό, λέξη και ποτό! Εμπνευσμένες μείξεις cocas kai wiskey, ή vodka kai amita portokali, ή tequila με μπύρα (αυτο το τελευταίο ειδικά....) Γύρω στις δώδεκα το βράδυ εγώ ήμουν goal, θυμάμαι που συζητούσα με τον Χρήστο για τον έρωτα της ζωής του, την κιθάρα μου, που του έκανε τόση εντύπωση που ήταν δική μου (καλά ρε Κώστα, τι του είχες πει????) και πεταγόταν στο άσχετο ο Θάνος με ένα μπουκάλι νερό στο χέρι (το περιεχόμενο αγνοείται!) και έλεγε διάφορα... Και μετά στον καναπέ με τον Αλέξανδρο να μου μιλάει στο αφτί και να γελάω (και ας μη θυμάμαι τι έλεγε!)... Και ξάπλα πάνω στον Κωσταντίνο που με γαργαλούσε και μιλούσαμε...Και ζαλιζόμουν... Και παραπατούσα... Και γέλαγα... Τέλεια ήταν! Μωρό μου Κωστάκη, να κλείνεις πιο συχνά τα 17...

4 comments:

Virgil said...

Wow,dn perimena na eixes perasei tooooooso wraia!!!:D genika basika dn perimena na eixe toso poly success to partaki alla afou eixe....xalali p dn ekana kinisi^^

VampireHeart said...

kinhsh??

Virgil said...

3ereis,gia ekeino pou milisame.....

thanasis said...

egw pali stin apeksw eimai....
KALA...
GRRRRRR R R R R R R R R R