Thursday, May 21, 2009

Happy b'day!!


"Να ζήσεις Αργυρίτα
και χρόνια πολλα
μεγάλη να γινεις
....και χρόνια πολλα
Παντου να σκορπίζεις
...και χρόνια πολλα
και όλοι να λένε
...και χρόνια πολλα"
Σαν Σήμερα, 22 Μαϊου, η μάνα μου πονοκοίλιαζε σε ένα μαιευτήριο... Και γιατί?? Για να βγει η Αργυρούτζα!! Κανονικά έκτρωση έπρεπε να της είχε κάνει, αλλά αφού γεννήθηκε η μικρή πατατοκέφαλη αδερφούλα μου, οφείλω να της αφιερώσω ένα γενέθλειο πόστ ( μέχρι μεθαύριο που θα της βγάζω την ψυχή πάλι!....)
Το αργυρωμπαμπουράκι μου είναι το πιο καλό, γλυκο, πανέμορφο (για την εξυπνάδα της όπως βλέπετε παραλείπω να αναφέρω!!) + αξιολάτρευτο αργυρομπαμπουινάκι!! Και την αγαπάω πολυ πολυ πολυ και όποιος μου την πειράξει (εγώ εξαιρουμαι) θα γνωρίσει τον Τέρυ Νταλικέρη που κρύβω μέσα μου!! + την Αγαπαωωωωωωωωωωωωωωωωω!!
Α! + το σημαντικότερο! Την αγαπάωωωωωωωωωωωωωωω!! (το πα??)

No comments: