Wednesday, May 27, 2009

Unbelievable!!... But true!



ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕ!!




Σμμμμ.... εχμμ... μετά από αυτή την εκδήλωση άφατης ευχαριστησης που οι Πανελλήνιες ανήκουν στη σφαίρα του παρελθόντος και τις θερμότερες ευχές μου στις επιτροπές που επέλεξαν τα θέματα Λατινικών (να αποφασισουν οι αναρχικοί να κάνουν την επόμενη πορεία έξω από τα εξοχικά τους...) έχω να πω οτι


1. Το μόνο που βλέπω μπροστά ειναι διακοπές, διακοπές, διακοπές... (το μήνυμα το πήρατε, μην το γραψω 50 φορές..)


2. Ελπίζω να γνωρίσω στις διακοπές αυτον....

Αλλά και να του μοιάζει απλά βολεύομαι...Είμαι εύκολος άνθρωπος κατά βάση...


3. εχω σκοπό να κάνω 72ωρα ψώνια για να ανακτήσω το χαμένο έδαφος....


4. Θέλω να πάω Εύβοια, ειναι άψογα... Για να αποδείξω τη θέση μου παραθέτω το πιο κοσμοπολίτικο μέρος στον Άη Γιώργη...


Μη σας ξεγελάει που μοιάζει με εκκλησία.... Όχι... είναι στην πραγματικότητα ο χώρος όπου γίνονται τα mad secret conserts στο νησί... Είναι πολύ in αλλά έχει πολύ ακριβή είσοδο και συχνά είναι prive. Είδαμε και πάθαμε με την Έφη να βρουμε θέση...

Δηλώνω ότι ειμαι μέσα στην τρελή χαρα -όπως πάντα άλλωστε...- + εχω απιστευτη διαθεση + πεθαίνω για διακοπες + θέλω να βγαινω όλη μερα + Εφη & Ηλεκτρα get ready για τα μπουζουκια... εχω αγρια ενστικτα τώρα τελευταια... (χιχιχιχχιχ Εφάκι ξέρεις!!)

1 comment:

cho2499 said...

Πόσο σε ζηλεύωωωωωωωωωωω
Γκρρρρρρρρρρ
Εγώ όπως πάντα παραδέρνω μεταξύ κατάθλιψης και κρίσεων ταυτότητας, στις ε3ετάσεις τα πάω μέχρι στιγμής ΧΑ-ΛΙΑ (μόνο ιστορία τα πάω καλά. Αλγεβρα εγραψα 4, φαντάσου!) και όσο και να προσπαθώ να κάνω θετικές σκέψεςι δεν καταφέρνω τίποτα!!

Αλλά τι καλά που εσύ είσαι ολα καλά και με τα μυαλά στα κάγκελα. Κάποιος σ αυτό τον κόσμο περνάει καλα τουλάχιστον... =] =]