Sunday, September 30, 2007

ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΕΓΩ (σπέρνω τον όλεθρο)

Παρεξηγήσεις= σφαγές! Οχι αιματηρές αλλά πολύ χειρότερες. Σφαγές του εγώ μας,των συναισθημάτων μας... Σφαγές... τις μισώ απλώς... Εμφανίζουν τις χειρότερες πτυχές του χαρακτήρα μας...Την μιζέρια μας, την δυσπιστία μας,την κακία μας...ίσως και μια ανούσια ευαίσθητη πλευρά μας...Και ενώ όλοι θέλουμε να τις αποφυυγουμε,παντα εμφανίζονται από καθε γωνία και ενσωματώνονται με τη σκέψη μας,κάνωντας την άνω κάτω... Νιώθω χάλια,είμαι σε φάση πλήρους σύγχυσης! Θέλω να σταματήσει ο αδερφός μου να συμβουλεύει με ηλίθιο τρόπο τον Αλέξη και να ανακατεύονται όλοι στη ζωή μου! Ειλικρινά το μόνο που θέλω είναι να κλειστώ σπίτι και να μην ξαναβγώ για ένα μήνα...

1 comment:

Dead Winter Dead said...

Well it wasn't what you had in mind yesterday...we both know it...just go to my blog and you might understand.........