Saturday, September 8, 2007

Life is full of little surprises

....Και εκεί που νομίζεις οτι άλλη μια απαίσια μέρα ξεκινά,όπου πρέπει να ξυπνήσεις από το αγριο χάραμα (για μένα χάραμα είναι οι 10) και με την ψυχή στο στόμα να πας φροντιστήριο,έχοντας για μουσική υπόκρουση την απαράμιλλη γκρίνια της μάνας,εκεί κάπου όλα ανατρέπονται.Μετά λοιπόν από ένα εξοντοτικό τετράωρο λατινικών-αρχαίων και μετά την δική μου απόφαση οτι η μέρα προβλέπεται αποφράδα,αφού ξέχασα την προέκταση του χεριού μου (το κινητό μου) σπίτι,και ενώ περίμενα με την Έλενα την Ελίνα στο Mall,να σου η φιλενάδα μου με τον Αλέξη! Τον Αλέξη?? Αυτός έπρεπε να είναι σε άλλο ανέκδοτο!!! Πώς,τί που,γιατί?? Ναι,η εξήγηση έγκειται στο ότι η αδερφούλα μου και ο Αlex αποφάσισαν να μου κάνουν έκπληξη,μια έκπληξη που χάλασε η δύσμοιρη η Έλενα τηλεφωνικώς σήμερα το πρωί... Μα τι άλλο να ζητήσω μετά??

2 comments:

Dead Winter Dead said...

Well...it was a hard work if you think that we were working on it since Wednesday so you can imagine my dissapointment for lerning that you had axidently told...well...it was a good surprise though...right...?

VampireHeart said...

yeah,it was! thnx for coming,even though it was not a surprise. it was still surprising!