Tuesday, September 11, 2007

Grrrrrr!

Για μια ακόμη φορά έχασα κάθε μου εκτίμηση για την ελληνική παιδεία,για τους Έλληνες διευθυντές και για την αξιοκρατεία (όχι ότι είχα ποτέ και την απειροελάχιστη εκτίμηση για όλα αυτά...)! Και κυίως γι'αυτόν τον άχρηστο (παράνομο) διευθυντή μας που αποφάσισε στα καλά καθούμενα ότι δεν του αρέσει η διάταξη των τμημάτων και με τις απίστευτα ανούσιες,ηλίθιες και ακατανόητες αλλαγές που έκανε μας έκανε μπάχαλο! Αποτέλεσμα?? Να χωριστώ από την Ελίνα μου! Δηλ. νομίζουν ότι υπάρχει έστω και μία περίπτωση στο εκατομμύριο να επιζήσω σε μια τάξη χωρις την καλύτερη φίλη που έχω,είχα και θα έχω?? Και μόνο που το σκέφτομαι μου έρχεται να βάλω τα κλάμματα! ΕΓΩ??!!! έλεος! Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το νόημα της πράξης του,όσο αυτός δεν καταλαβαίνει τις συνέπειες (Η ψυχική μας ανισορροπία). Λες να πίασει η ευχή μου και να πέσει πάνω του κανένας αστεροειδής?? (μακάρι!! lol)

3 comments:

dan is perfect said...

o mandalos einai ena ekdikitiko gaidouri k olokliri broxi meteoritwn komitwn i pws ta lene prepei na pesei panw tou...POU NA TON PATISEI FORTIGO!!!

VampireHeart said...

GT?? dn lupasai tn kahmeno forthgatzh pou 8a pa8ei toses zhmeies to forthgo tou?? kamia kalosunh pia??

dan is perfect said...

wraia as min ton patisei fortigo, an k tha to angnwrisoun ws kalo stin koinwnia!as pesei apo gefira as skeftei kati pou na einai kalo mia fora